esmaspäev, 2. märts 2009

veel lilli

Paistab küll, et kevad ei tahagi eriti tulla ja talv on omal olemise siin täitsa mõnusaks teinud - aga mul on sellest hoolimata paar kevadekuulutajat veel ette näidata.

Kõigepealt üks kollaste õitega kõrvarõngapaar:



Ja siis veel üks lillehelmestega lihtne ja üherealine kaelakee. Tütarlapselik selline ta tuli jah. Minusugusel karmil mutil sellist muidugi kanda ei sobi, aga loodetavasti leiab see kee ka omale kunagi rõõmsa omaniku.



Pisikesed lillad helmed on klaasist seemnehelmed. Aga ülejäänud helmed on kõik polümeersavist voolitud. Ma ei tea, kuidas teistel, aga mul on küll mõnikord raskusi polümeersavi juurde sobivate klaashelmeste leidminesega - eriti juhul, kui savihelmed pole lakitud... Kuidagi... ei sobi nagu miski. Sel juhul ma veeretan ise savist mingid suvalised vabakäe-plönnid ja olen rahul :)

3 kommentaari:

  1. Buuhuuhuu, Siret, ma kaotasin ühe oma lemmiku, selle lihtsa, punase kiviga ja hõbetraadiga kõrvaka ära! (Ma arvan, et tegu on maaväliste jõududega kusjuures) Ega sul juhuslikult neid kiva rohkem pole?

    VastaKustuta
  2. Kas see oli selline tilgakujuline leheke? Ma ühte sellist nägin kusagil siin vedelemas küll tegelt :) Aga too oma allesolev kõrvakas siis minu kätte - teeme uueks!

    VastaKustuta
  3. Yks suht hea koht seemnehelmeste muredsemiseks www.totallybeads.co.uk

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!