esmaspäev, 30. november 2009

õpituba tuleb!



Et siis hoidke alt!

:)

Õpituba toimub Tartus Karlova-Ropka haruraamatukogus, 12-l detsembril, algusega kell 11.00. Õpitoa tasu on 75.- See on väga tinglik materjalide raha. Ja siinkohal ma tahaksin tegelt lisada, et kui kellelgi on tõsine soov siiski jõulukinke meisterdada või midagi taolist, siis oleks kaval ka ise ehk omale mõningaid sobivas/meeldivas toonis helmeid kaasa varuda. Me küll võtame Marrega oma varud kaasa ja harjutamiseks neist ehk aitab, aga ma võin kohe öelda näiteks seda, et musti seemnehelmeid priiskamiseks ei saa olema :D. Ega valgeid pärleid... (vihjeks võin öelda, et sageli saab ilusaid valgeid klaaspärleid vanaema vanast kaelakeest... ;-)) Muude materjalide pärast - nagu kõrvarõnga konksud, kinnitused ja niidid - muretsema ei pea... Kui on küsimusi - küsige!

11 kommentaari:

  1. Kui kaua on planeeritud 12. detsembri kursus?

    VastaKustuta
  2. Mõtled, et mis kellani...? Ma usun, et oma paar-kolm tundi kulub ikka ära nokitsedes.

    VastaKustuta
  3. Selge, siis tean arvestada, püüan tulla!

    VastaKustuta
  4. Tere!
    Olen ammu tahtnud ehete valmistamisega algust teha aga pole sellist õiget lüket tulnud. Nüüd siis mõtlesin, et kui selline vahva õpituba toimub siis tulebki härjal sarvist haarata! Nii et oleksin ka hea meelega tulemas :)

    VastaKustuta
  5. Muidugi tule! Me tutvustame matrjale ja tööriistu ning koos ongi lõbusam teha. Ainult, et arvestada tasub sellega, et see huvi ehteid teha võibki külge jääda :P - nagu nakkushaigus ;-)

    VastaKustuta
  6. Tere, siit poolt ka 2 tulijat! :)

    VastaKustuta
  7. Tere!
    Mina taaskord. Tahtsin öelda et mul tuleb üks sõbranna ka kaasa, loodan et ruumi veel on:)

    VastaKustuta
  8. Kas uus õpituba ka tuleb? :)

    VastaKustuta
  9. No vast ikka tuleb :) - tore oli ju! Ain't ma kardan jaanuaris enam/veel ei jõua teha. Siiski - kuna näib, et on huvi siis võtame asja päevakorda :P

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!