neljapäev, 4. veebruar 2010

käevõru eksperiment



Kuna ma juba selle villaga möllama hakkasin... Siis ükspäev (tegelt kulus rohkem kui üks päev selle peale...) proovisin sellst asja, et viltisin ümber eelpainutatud käevõrutraadi. Tükk tegemist oli sellega :-). Pärast tikkisin peale mõned helmed ja organzalilled. Tulemus sai selline.



Ja kuigi ma ise olen veidi kahevahel selle idee vettpidavuse koha pealt, siis positiivne tagasiside tuli inimeselt, kes seda võru proovis korra. Ta ütles, et ta ei armasta eriti neid eelpainutatud traadil võrusid, kuna nad on kuidagi kõvad ja jäigad randme ümber - aga see vildiga ülepandud on mõnus pehme :D. Ma ei vaidle vastu - on tõesti pehme teine :P.

2 kommentaari:

  1. Ooo, väga huvitav. Ma praegu mõtlen, et mu valutavale randmele sobiks see väga :)

    VastaKustuta
  2. Jaa - pidulik soojendav ravikäevõru ;-)

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!