pühapäev, 14. veebruar 2010

Südamlikud...



Seega - ongi möödas meie südamete meisterdamise õpituba! Tänud kõigile osalejatele ja abilistele! Tore oli :)

4 kommentaari:

  1. Südamlikud ja erilised ... nagu ühed südamega tehtud ehted olema peavad... väga kaunid!

    VastaKustuta
  2. on jah väga ilusad ja omanäolised. aga ma tahaks ikkagi pikemat reportaaži. võime seda muidugi ka kohvitassi taga teha :)

    VastaKustuta
  3. No mis siin ikka nii pikalt seletada? Mõistagi kohvi vastu pole mul midagi.

    Tegelikult tunnistan ausalt, et see 2 ja pool tundi inimestega tegelemist võttis mu kohe päris võhmale kui nii võib öelda :D raske töö on õpetamine ikka... Sellepärast ma ei kirjutanudki eepost.

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!