esmaspäev, 8. märts 2010

pikk polümeersavist helmestest kaelakee



See kaelakee on üks sedasorti tellimustöö, kus ette olid antud värv, eeskuju ja kee pikkus. Nagu mul kombeks ei ole enamasti mu kaelakeed väga pikad, kuna ma ise pigem kannan üpris lühikesi keesid. Aga vahelduseks on ikka huvitav teha midagi teistmoodi. Ja ma olen selle kohta ka ennem vist küll juba arvamust avaldanud, kuid - ma leian, et hoopis teine asi on teha miskit konkereetsele inimesele mõeldes, kui umbisikuliselt katsetada

4 kommentaari:

  1. seasorti tellimistöö :))

    väga lahe kee on! selline mõnusalt rikkalik. need triibulised helmed annavad hästi palju juurde ja see lillemuster on nii ilus

    VastaKustuta
  2. Aitäh-aitäh :D Nii komplimendi kui ka vigade paranduse eest :)

    VastaKustuta
  3. :=) Kellelegi mõeldes on tõesti hoopis teine tunne ehteid teha, mulle väga meeldib, eriti kingituseks teha. Ja meeldib ka see kaelakee - ilusad toonid, rikkalik ja hästi terviklik.

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!