esmaspäev, 23. mai 2011

kirju pross



Selline helmesegu tekib täiesti ise-enesest. Selleks on vaja ainult vahetevahel kõiksugu jäägid ühte topsi kokku kallata :). Mul oli tegelikult juba ammugi plaan teha üks täielik jäägi-ehe. Nüüd siis sai see plaan ka teoks lõpuks ometi.



Minu enda arvates sai küll tõeline numpsik... Samas tuleb tunnistada, et nende fotodega ma päris rahule ei jää, mis ma temast tegin... Eks mõnda ehet ongi raskem ilusti pildile saada vist... Ja eriti lihtne on oma saamatuses süüdistada halba ilma näiteks... Et siis - mina kah ei tea, miks see asi mul üldse ei õnnestunud jälle :).




Ja mis tagumisse poolde puutub, siis kuna mul oli juba varasemast ajast olemas kogemus sellise prossiga, siis seekord ma tegin hoopis vastupidi - ma kinnitasin prossinõela traadist rõnga külge kõige esimese asjana ja alles siis hakkasin helmeid lisama... Noh ideaalne lahendus pole vast seegi, kuid... küljes ta seal vähmasti on :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!