reede, 25. november 2011

2 rohelist

Ma usun, et ma olen juba enamuse püsikülalistest ära tüüdanud oma kirjude käekeedega, aga no ma ei saa lihtsalt vaka all hoida küünalt - olen ise jätkuvalt vaimustuses "oma leiutisest"... Ja see vaimustus on sundinud mind katsetama järjest erinevaid värvikombinatsioone... Sedapuhku esitlen rohelist käekeed:



Nagu ka kollane - on see värv mulle pigem ebatüüpiline, kuid mõningad rohelised ehted on siin blogis tõepoolest ka varem näha olnud... Neile nüüd lisangi 2 uut eset.

Teine käekee on alapealkirjaga "kaosest peab sündima kord". Ja selle "patsi" punumine viis mind tagasi mõtteis sellesse aega, kui ma alles helmestega tutvust tegin... Olin tõepoolest kodune emme - mis seal salata!? Ja põhipõhjus miks ehete valmistamine, mulle nii südamelähedaseks sai oli ikka pigem see, et väikesed asjad saavad palju rutem valmis kui suured... Maalimiseks oligi raske aega leida... Samuti oli raske nautida kujundustöid, kui pidi koguaeg olema valmis katkestama tegevust... Aga inimene vajab ilmselgelt saavutusi. Ja kui suuri asju teha ei õnnestu, siis väikesed on ka abiks ;-). Näiteks viimasel ajal ma saavutan üpris meelsasti maitsvaid õhtusööke :D. 10 aastat tagasi - poleks osanud arvatagi, et nii võib minna ;-)

Aga muidu - kui nüüd vilosoohviliseks minna ikka korralikult, siis elu on ikka kaos, mis kaos. Mingit korda pole olemaski.


2 kommentaari:

  1. ei tüüta midagi :)
    see roheline on pealegi väga kena toon ja see esimene korratu versioon meeldib mulle eriti. ja see saavutusvajadus ja rahulolu, mida ehted pakuvad, on väga tuttav teema. pärlid ju lihtsalt ON ilusad, et eluedamuse saab ka juba algajana, mis me see 2007 vms olime :)
    aga elu kaos? nohjah, ja samas kui on kord ja rutiin, siis on ka jõle igav mu meelest :)

    VastaKustuta
  2. No, sina oled nii harv külaline ju viimasel ajal, et olekski imelik, kui sa tüdinenud oleksid juba :P

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!