laupäev, 30. oktoober 2010

novembri-värviline chocker

Sünge must ja sünge hall... Selline ongi meie sügis :). Ja muidugimõista ei pea ennast sellepärast musta-halli riietama kohe. Aga sedagi võib teha.

Minu arvates on põnev avastada uusi ja huvitavaid värvikooslusi. Ja veel põnevam on isegi avastada vanu ja läbiproovituid teinekord....





Selle kaelakee puhul ma tegelikult oleksin tahtnud tiba rohkem kontrasti luua tikitud osal, kuid liiga hilja avastasin, et heledad helmed on otsakorral... Sellpärast tuligi kee tumedam, kui ma algselt plaanisin... Aga see-eest on sellel chockeril komplektis lihtsad kõrvarõngad esmakordselt.

2 kommentaari:

  1. Väga kaunis komplekt! Olgugi, et tumedates toonides, ei mõju chocker sugugi süngelt, hoopis vastupidi :) Minu arvates on ta väga pidulik ja uhke!

    VastaKustuta
  2. väga kena. mulle vist isegi meeldib see kontrasti puudumine. need lehekesed mõjuvad ka väga mõnusasti, nii kaelakees kui kõrvarõngastes (mille lisamine komplekti on ka hea mõte!)

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!