esmaspäev, 20. veebruar 2012

Lilla "marmor"

Ripatsiga kaelakee ja kõrvarõngad.

Ma olen märganud, et keesid tehes ma eelistan teha ripatsiga kaelakeesid. Vähe on mul selliseid, kus poleks mingisugust keskset elementi pilgupüüdjaks.

Ja siis mõnikord ma avastan enda jaoks lihtsust. Nagu näiteks seda, et ripats võib ju olla ka suht iseseisev kaunistus oma lihtsa paelakese otsas. Peent paeltesõlmimise kunsti ma pole veel selgeks saanud... Aga kuna mulle meeldib endale hirmsasti heegelduse tekstuur, siis mõte kipub ikka sinnakanti. Sestap mul ongi nüüd mõned ripatsid sellise heegel-"keti" otsas. Kusjuures karabiinkinnis ja jupike pikendusketti on neil keedel ka.





Kõrvarõngastest aga...

Jaa - see on mu enda üks lemmikumaid ripatsikujusid! Kusjuures mul ei ole sellekujulist vormi. See tähendab, et iga kord ma "leiutan" seda kuju ringikujuliste vormidega. Esimesed "lehekesed" tegin kunagi ammu üldse pudelikorgiga... Nüüd on vähemalt niipalju õnnestunud investeerida, et mul on olemas kolm erisuurust ringivormi :-). Unistan, et kunagi saan ka päris õige vormi...

See komplektike on omale juba omaniku leidnud!

1 kommentaar:

  1. Väga-väga ilus!! Ja kohe hea vaadata seda, sest see pole enam saadaval :D

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!