neljapäev, 31. juuli 2008

veel mõned polümersavist ripatsid

Paelastatud-ketistatud ja puha... Viimast tegin suures laadapaanikas, mis mind enne Võru Folki valdas.

Savi on mõnus materjal. Tegelt isegi nii mõnus, et võib ennast täielikult voolima unustadagi. Sellest tulenevalt on mul ikka veel päris palju paelastamata ripatseid ja jubinaid. Ja iga kord, kui ma voolin, siis miski üllatab. Näiteks viimati oli see, et mina küll ei arvanud, et see roosa cernit, mis siingi mõnel ripatsil näha, selliseks läbikumavaks küpseb. Mõne ripatsi puhul, see oli muidugi positiivne ja tegi asja huvitavamaks. Aga mõnel teisel kadus muster sellest tulenevalt lihtsalt ära.

Mustrid on kõik saadud cane-meetodil.

2 kommentaari:

  1. Oo see roosa on ülinumpsik ju. Kahjuks pole minu värv. :)

    VastaKustuta
  2. Edaspidi tulevadki ainult mustvalged asjad nüüd :P

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!