kolmapäev, 3. detsember 2008

Klimt'ist inspireeritud


Jajaa...

Tegin need kõrvakad Marre pool. Klimt oli seinal vaikselt ja inspireeris. Väike postkaart selline. Ma ei mäleta täpselt, mis pildiga oli tegu küll.

Ja - jah - foto on udune.

10 kommentaari:

  1. ma just mõtisklesin selle üle, et kas see oli juhslikult klimtilik või tegid meelega :)
    aga seinal on mul klimti suudlus ja kallistus.

    VastaKustuta
  2. näh, unustasin öelda, et hästi ilusad kõrvarõngad on!

    VastaKustuta
  3. Ma kahtlustan, et ma pole veel piisavalt osav, et midagi nii meelega teha... ja ma märkasin neid pilte alles pärast voolimist. Kusagil alateadvuses aga pidin ma kindlasti teadma, et nad seal on ma usun...

    VastaKustuta
  4. Aaaaaaaaaa! Sa ju tead, mis ma nüüd öelda tahan, eks ole? Vist pean täikale rahakoti puuga seljas kaasa võtma.

    VastaKustuta
  5. Tere,
    avastasin Sinu suurepärased ehted täna Müürilille täikal ja nüüd on küsimus, kas neid on kuskilt veel võimalik soetada?:)

    VastaKustuta
  6. Mingit konkreetset müügikohta mul pole kahjuks veel. Vahetevahel satun laatadele jne.

    Netis on mul lehekülg (http://siretmargaret.wordpress.com), kus püüan kajastada hetke laoseisu - sealt saab vaadata valida, kui huvi on. Ja siis minu käst küsida näiteks meilitsi. Või ka broneerida kommentaariga ära soovitud asi või miskit. Jah - see pole ilmselt kõige mugavam lahendus praegu - eks ma püüan mõelda ja paremaks muuta süsteemi. Kui tekib mõni praem lahendus - annan blogis teada ka.

    VastaKustuta
  7. kas oleks ehk kunagi võimalik, et korraldad ehtemeisterdamise töötoa vms?:)

    VastaKustuta
  8. Teoreetiliselt oleme me Marrega mõelnud küll, et võiks töötubasid või pigem koosmeisterdamisi teha. Praktiliselt - mul endal pole küll kahjuks sobivat kohta sellise ürituse tarvis siiani pähe tulnud. Aga eks me mõtleme ja peame aru - teeme reklaami ka, kui miskit asjalikku tulemas on ;)

    VastaKustuta
  9. mina oleks kahe käega huvitatud:)

    VastaKustuta
  10. no mina arvan, et võiks küll väikese koosmeisterdamise teha ja teha seda minu juures - mõned inimesed sinna ikka mahuvad. koguks huvilised kokku ja mõtleks välja, mida täpsemalt teha võiks. kui enne pole üldse mingit kokkupuudet ehete tegemisega, võiks näidata tööriistu, erinevaid materjale ja tehnikaid ja siis midagi lihtsamat valmis ka teha :)

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!