reede, 2. aprill 2010

kevad...



Need pitsimustrilised ja õrnades toonides polümeersavist kuud sobivad ju kevadekuulutajateks küll :). Kõrvarõngad ise-enesest on juba ühed ütlemata kevadised-suvised asjakesed. Nende abil me tähistame mütsihooaja lõppu ikka ju :P. Minu jaoks küll kestab mütsihooaeg päris pikalt tavaliselt - kardan tuult ja peavalu nimelt...

4 kommentaari:

  1. Ah, kui võrratult ilusad!!! Nii peened ja luksuslikult kaunid :)
    Aga mul kestab mütsihooaeg edasi, sest olen eriline külmavares ja saan kindlasti ilma mütsita kohe kurguvalu ...

    VastaKustuta
  2. Aitäh :D

    Minul ka veel kestab tegelikult mütsihooaeg, kuigi ükspäev ma juba vaatasin, et olen ainus mütsiga täiskasvanu õues. Õnneks on leiutatud barett :D Ja isegi kui juba kevadine on kannan kasvõi kotis kaasas seda - igaks juhuks.

    VastaKustuta
  3. KÜPSIS! ma tahaks hambad sisse lüüa. raudselt on need mõnusad suussulavad võiküpsised. väikese sidrunimekiga :)

    ma käin ka mütsiga ja olen teisgi näinud :) mul lihtsalt nii ilus müts, ma ei raatsi tast loobuda :P

    VastaKustuta
  4. Sinu müts on jah täielk silmarõõm :)

    Aga oma küpsisejutuga ajasid mulle hoopis muffini isu peale... Pean vist jälle tegema neid sidrunimaitselisi ja suhkruglasuuriga :P

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!