reede, 1. oktoober 2010

laud



Täna leidsin suure ühest arvutist teise kolimise käigus oma ehtepiltide kataloogist müstilise folderi nimega "laud" - sees oli üksainus pilt. Ilmselt plaanisin ma seda blogida või miskit... Ja nüüd on siis sellega ühel pool :). Ma loodan, et kõik inimesed kes aegajalt tunnevad, et segadus kasvab metsiku kiirusega ja kontrollimatult üle pea...- leiavad seda pilti vaadates lohutust... Sest mina küll leian... ja ka lootust, et mu laud ühel heal päeval jälle selline välja näeb...

3 kommentaari:

  1. Heheee, lohutav on see pilt jah.
    Ma ise vaatasin oma töölauda kurval pilgul nii 3 nädalat, enne, kui lõpuks end kätte võtsin ja korda tegin...

    VastaKustuta
  2. wow :)
    varustust on korralikult!!
    Kuid kindlasti selle pealtnäha segaduse juures, oli iga asi oma õige koha peal, eks :)

    VastaKustuta
  3. No selle kordategemisega on ju nii, et kui korda teed on ju hea küll, aga suht lühikest aega :D

    Ja Maarit tegelt on mul ikka pigem nii, et segadus on sageli lihtsalt üle pea. Kui kaua aega asju ei organiseeri, siis ikka on kõik asjad üksteise otsas hunnikus. Ma olen nii mõnigi kord otsinud mingit jubinat, mis mul suisa silma peast välja torgib :p

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!