pühapäev, 12. juuni 2011

Edevuse laat

Ehefestival "ilu asi" Tartu Loomemajanduskeskuses.

Kõik puha tänu sellele, et ma omale disainimajja poe tegin -- sealtkaudu jõudus info selle ürituse kohta minuni nimelt. Ja kuna mul polnud ühtki head põhjust mitte osaleda - pigem vastupidi - siinsamas kodu juures toimub - kuidas ma siis ei lähe? Igaljuhul tuleb tõdeda, et see oli kahtlemata üks parimaid laatasid, kus ma osalenud olen. Korraldus oli super lihtsalt. Meile anti koguni stendid - laudadest rääkimata. Pakuti kooki, kohvi ja külma vett... Mida üks ehtemüüja laadal veel võiks osata tahta? Ah jaa - muidugi rahvast! Minumeelest just tore oli see, et inimesed olid tulnud just ehtelaadale - lihtsalt möödaminnes läbiastujaid oli ju ka, aga enamus oligi just edevust otsimas. Ma olen kindel, et kõik müüjad midagi ka müüsid. Minul endal läks majanduslikus mõttes kindlasti paremini, kui mu viimasel paaril laadakorral küll. Olen väga rahul jah.

Ilusa ilma tõttu oli osa laata hoovi peal - minu nurgast vaadatult nägi algav laadamelu välja selline - Sigrid Frei (ei leia nende netilehte, aga ehted olid isuäratavad ;-) ja Härra Aprill ja teised:



Minu väljapanek suures ja väikeses plaanis:



Tunglemine Lisanna laua ümber - ja vaatan, et Inga laua ümber ka jagub sedasama tunglemist veidi... Serval paistab Tikobella stend:



Suured tänud korraldajatele! Ma loodan väga, et see üritus ka järgmisel aastal teoks saab!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!