esmaspäev, 21. mai 2012

Ehtefestival 2012 ja kaelakee pruudile

Kolan Etsys - saan ideid... Tegin oma heegeldatud chokerist valge versiooni - ja ma olen temast vaimustuses! 

Säherdune valge kee aga sobib vististi küll ainult altari ees kandmiseks, ehk siis sel tähtsal ainukordsel päeval, mil nimeks pulmapäev. Eks suvi on ees - ja kes teab ehk on mõni pruut, kes minu chokerit omale just ehteks tahaks... No eks aeg näitab...

Kindel asi on küll see, et Ehtefestivalile, kuhu mul plaan on laupäeval oma kraami müütama minna, ma seda keed kaasa ei võta. Ma ei kavatse seda üldse rohkem karbist välja võtta - mul on selline suur aukartus valge ees nimelt. (Kui nüüd keegi hullult peale käiks, et võta ikka jne, siis ma võibolla hoiaks teda leti all peidus seal, et VAJADUSEL välja võtta...)

Aga teist värvi chokereid võtan mõned kaasa küll :-) Ja palju muudki.

Ehk siis tulgem laadale - laupäeval 26.05 Kalevi 13, Tartus. Algab kell 11 hommikul :-)

Vt ka Feissbukist infot.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!