kolmapäev, 16. detsember 2009

jõululaat...?

Algselt oli mul plaan osaleda raekoja platsil toimuval jõululaadal... Sellele järgnes idee minna hoopis Antoniuse Jõuluõuele... Ja siis tuli ilmateade... Ma sain aru, et minul kes ma koledal kombel külma pelgan, pole paregu aeg vaprat mängida. Olen kunagi oma sõrmed villi suutnud külmetada ja - ausalt - enam ei taha seda proovida. Parem poen teki alla ja loen "Smoke Bellew'd" või "Karusüdant" - et mul oleks meeles ikka rõõmustada selle üle, et siin pole ei Alaska ega Siber.

Aga juhul kui ma oleksin laadale mineja - näeks mu lett välja umbes selline:

Kõrvarõngad:







Polümeersavist kõrvarõngad:







Käevõrud eelpainutatud traadil:




Polümeersavist ripatsid paela otsas:





Polümeersavist helmestega keed:





Klaashelmesest kaelakeed:







Prossid:



Kui keegi soovib just tingimata mõnd minu ehet jõuluvana kingikotti, siis kirjuta mulle (siretmargaret[at]gmail.com), siis võib kokku leppida miskit. Kokkusaamise näiteks, et ehteid lähemalt vaadata. Sest ega pildi pealt päris täpset ettekujutust asja kohta siiski ei saa...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!