laupäev, 5. detsember 2009

pruunikas-kollakas kee

Üle hulga aja tekkis võimalus ja tahtmine helmestega mängida ja selle tulemus on siin nüüd näha... Üldiselt ma olen märganud, et pole sugugi halb, kui tekib väike tegevus-paus teinekord... Siis justkui ideed settivad ning kui kord uus inspiratsioon peale tuleb - on justkui kohe eriti hea teha :).





Aga vot seda ma küll ei tea, kuidas teha nii, et ka ripatsi tagumine külg oleks kena... ma arvan, et ma nikerdasin seda keed oma 3 tundi ja lõpiks lihtsalt ei tulnud enam ühtki head ideed kuidas seda tagumist külge ilusamaks saada... Ega seda muidugi kandes näha ei jää... Aga ikkagi... (Ideed ja soovitused on siinkohal teretulnud.)

Kollased kivikesed toodi mulle Inglismaalt. Pakendi peal oli suht mittemidagi ütlev märge semi-precious - aga ei midagi täpsemat. Ülejäänud helmed on klaasist ja teadagi, et Helmehaldjast :). Välja arvatuid see üksildane valge klaaspärl seal... - see on Frogwill'ist.

5 kommentaari:

  1. väga ilus! need ripatsi all rippuvad pikad tilbendised on hea mõte.
    aga kuidas saada teist poolt ilusaks, no ma olen teinud kahtemoodi - tikkinud pärlid vildile (suured prossid) või läbipaistva niidiga aukudega prossialusele (lillede südamikud). mõlemal juhul jääb täitsa ilus ja puhas.

    VastaKustuta
  2. http://www.hobipunkt.ee/pood/?2743,ripatsitoorik-umar-antiikh%C3%B5be-45-mm-3-tk-pakis
    selline mõte ka veel

    VastaKustuta
  3. Olen teinud ka selliseid ripatseid, üritanud küll teha need tasapindsetena, kuid välja kukuvad need mul alati kumeratena :) Eks see ole mul vähese harjutamise asi.
    Need tagumised risti-rästi traadid on nn tagasiminekud (ilma helmesteta tahad viia traadi teise kohta). Kui pisut planeerid, siis tegelikult pole neid vaja teha. Lisa alati helmeid ja vii töö paremalt poolt.
    Ripatsite ja kettide jaoks oleva traadi saab asendada nii, et ühendad need otse ripatsi raami külge, jäta selle jaoks ripatsi tegemise ajal ruumi.

    VastaKustuta
  4. Aga mulle meeldivad need sügisesed värvid. Soojad ja malbed ja musta ka, et oleks pisut dramaatilisem :)
    See üksik klaaspärl on kindlasti peategelane.

    VastaKustuta
  5. Marre - ei tea... see alus on ju kena küll ja kindlasti teeb elu ka lihtsamaks... aga mina tahan ju, et oleks raskem... Tikkimisega ma kah sõber just pole :D

    MdmB - kusjuures tegelt osa neist traatidest pole isegi tagasiminekud. Ma millegipärast arvasin, et tuleb panna ikka tugevduseks ka midagi rõngale... Aga ju siis oleks võinudki seda juba ette planeerida ja veidi ilusamini panna. Kuidagi ei mõelnud üldse ette selle peale, et tagumine külg on ju ka ehte osa... Küllap on tõsi, et harjutamine ja kogemus teeb osavamaks - eks teinekord ju tead, mis vigu eelmine kord tehtud sai :)

    Aitäh mõlemale! Ma praegu tunnen, et tahaks kuidagi susserdada ja ära peita seda sasu seal, et päästa olemasolevat keed kuidagi... Tulevased teeksin muidugi kohe ilusasti... :-P

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!