esmaspäev, 3. jaanuar 2011

ääremärkusi ja veidi romantikat

Kõigepealt head uut aastat!

Siinkohal tuleb tunnistada seda, et kõiksugused tööasjad kasvasid eelmise aasta lõpuks nii üle pea, et ma ei jõudnud midagi kirjutada näitekse meie ekstreem-sportlikust seiklusest Marrega Antoniuse Gildi Jõululaadal. Ekstreem oli see sellepärast, et - teate ikkagi külm on detsembrikuus õues laadatada. Tore loomulikult ka, kuid külm on ikkagi esiemne sõna, mis selle kõigega seondub.

Teine asi, mida ma koguaeg teha plaanisin oli aasta kokkuvõte-ülevaade... 2009 kokkuvõte-inventuur ju oli -- ja minuarvates on blogitraditsioonid ühed täitsa toredad asjad... Aga no lihtsalt ei jaksanud... Vahest kunagi edaspidi tuleb hoog veel peale - teen oma aastakokkuvõtte näiteks aprillis :).

Õnneks kolmas plaanitud asi siiski jõudis blogisse vahetut enne jõule - minu heegeldatud kõrvarõngaste juhend - ja loodetavasti leidsed selle siit ka üles usinad päkapikud juba ;-).

Tore on see, et paar päeva enne jõule laekunud tellimuse ma siiski jõudsin teostada:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!