esmaspäev, 12. detsember 2011

"Kellawärk" nagu kellavärk

Kuna ma kasutan siin blogipostituses fotosid inimeste loomingust, tahaksin ära märkida, et kõik need autoriehted kuuluvad ka autorikaitse alla. See tähendab, et neid ei tohi kopeerida ega järele teha!

Mul oli rõõm ja au laupäeval osaleda selleaastasel "kellawärgi" nime kandval disainilaadal. Sain oma arvates sellega jõululaada-linnukese ka kirja ja võin täitsa rahulikult aastat lõpetama hakata.

Minu laud nägi välja selline:



Karistuseks - ilmselt selle eest, et ma olin ka plaadipood - pandi mind teistest ehtemüüjatest eraldi tuppa.

Aga ega ma eriti ei põe. Nagu näha, oli minu laud hiiglama ilus ja nii mõnigi teine ehtemüüja pidi palju väiksema lauaruumiga läbi ajama. Olin ka heas seltskonnas - minuga samas ruumis olid veel Jume Organica loodusliku kosmeetika lett ja Ebaheli postkaartide, lampide ja eriti lahedate dekoratiivsete kuusepuukestega lett.

Marre oli oma imeliste prosside ja kõrvarõngastega ehete toas:



All paremas nurgas paistab Etnoehe.

Tikobella lauda uudistamas:




Kõiki ilusaid hetki mul loomulikult ei õnnestunud oma fotokasse püüda, kuid silmailu oli seal rohkesti. Näiteks Manni keraamika, Härra Aprill ja palju muud põnevat... Kõige rõõmustavam kohtumine oli minu jaoks aga see, et firmamärk Be Lucky osutus kunagiseks kursaõeks, kellele möödunud kümne aasta jooksul ikka vahel mõelnud olen :)

[ Veel pilte ]

3 kommentaari:

  1. Oi aitähh nii toreda reportaaži eest! :)Laenan su pilti minust, kui tohib, ja panen oma blogisse ja FBsse ka.

    VastaKustuta
  2. Huvitav kus mina siis elanud olen, et polnud sellest laadast miskit kuulnud. Tagantjärele on hirmus kahju... nii oleks tahtnud ka uudistama tulla. Ühed Sinult ostetud kõrvakad on ühed mu lemmikutest :) Ja kõrvarõngaid pole kunagi minu arust liiga palju...
    Väga ilusad pildid on ka!
    Katrin

    VastaKustuta
  3. Kusjuures mullegi tundus, et sedapuhku oli vähem reklaami, kui kevadel... Eks ma ise ka olin haige ja "laada eel-postitust" ei teinudki. Kahetsen ja püüan edaspidi tublim olla ja aegsasti laadinfot blogilugejatele ka anda.

    Üks koht, kus me ka püüame ikka hõigata on Roots Art'i feisbukileht muidugi... http://www.facebook.com/roots.art.design

    Aga no mis see enam tagantjärgi aitab onju. Ehk siis, kuni järgmise laadani saab mu asju ainult veebipoes näha, mida ma usinasti ka püüan täiendada. Soovi korral võib seal nähtud asju ka eelneval kokkuleppel vaatama tulla ;-)

    PS - nii tore, kuulda, et kellgile on minu tehtud kõrvakad lemmikud :-D

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!