teisipäev, 20. detsember 2011

Detsembrimarjad

Kuigi ilmselt praegu on juba hilja, et saata jõulukinke postiga... Siiski viitan veel korra ka kohusetundlikult oma ehete veebipoodi. Kes teab - äkki saab enne jõule veel korra postkontoris sabaski seista?

Muidugi tegeliku ehtesoovi korral on võimalik kasutada ka Smartposti või Trehvamis-posti teenust, kui mõni Tartu inimene tunneb, et just minu ehted peaksid tema jõuluvana kingikotti täiendama... Kuni jõuludeni on - nagu juba ennist mainitud roosa kingikarp väiksemate ehetega tasuta kaasas.

Soovi korral saadan ehteid otse Teie kaugel asuvale sõbrale -- koos kaardiga loomulikult ;-)





Illustratsiooniks selle mitte-nii-hirmus-sorava müügijutu juures on aga minu uusim "kirju-käekee" alapealkirjaga detsembrimarjad. Eriline on ta selles suhtes, et on omasuguste hulgas esimene konkskinnisega isend... Minule endale meeldib käekeedel just see kinnis kuna teda on kõige lihtsam kinnitada ilma kõrvalist abi nurumata :D

3 kommentaari:

  1. see on küll hirmus tore, kui hallis detsembris ilusad punased marjad värvi annavad. väga kena käevõru! :)

    VastaKustuta
  2. Aitäh!

    Ise olen ka rahul. Eriti tore, kui vahel mõnele asjale niisugune hea nimi tekib :)

    VastaKustuta
  3. Punased marjad tõesti säravad seal käevõrus.

    Kaunist jõuluaega!

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!