esmaspäev, 14. november 2011

Kollane käekee

Veidi ka päikesevärve novembrikuusse. Minu heureka-käekee -- tehnoloogiliselt väga lihtne, aga minuarust näeb edev välja :). Sestap tegin neid ka kohe terve rea -- olge head ja vaadake mu disainimaja poest.

Muide - kollased helmed on Helmehaldja kingitus. Aitäh!

HH oli pikka aega mu lemmik helmepood... Neil on ka praegu hea mitmekesine valik, kuid... Viimasel ajal ma just palju sealt enam ei telli... Kas kellegile veel tundub, et helmepakid on seal naeruväärselt pisikesteks jäänud? Tahaks, et mõnda asja oleks võimalik osta ka suurema paki ja ehk ka soodsama hinnaga vm.





Aruandluse seisukohast tuleks vist ära mainida, et... kahjuks pole ma sellest hetkest alates, mil ma selle disainimaja poekese avasin (kevadel millalgi) müünud selle kaudu ühtegi eset. Aegajalt külastavad mind mõtted stiilis võibolla ongi mu ehted nii jamad. Aga võibolla on hoopis hinnad halvad. Aga võibolla on lihtsalt ehete üleküllus nii kõikehõlmav. Ma saan aru, et mõtted stiilis inimestel on vähe raha on meil parem maha vaikida... Ja laias laastus ma ei saa kurta - kuna olen sel aastal müünud nii mõnegi maali ja joonistuse - rääkimata sellest, et mul oli tervelt 3 näitust, mis ilmselgelt vajasid ka hoolt ja tähelepanu. Teisisõnu - mul on hunnikute viisi vabandusi selleks, miks mu ehteid ei osteta. Sisimas kahtlustan, et võibolla ongi palju tulusam müüa ehteid siiski päris poodides, kus inimesed saavad lähemalt vaadata ja proovida.

4 kommentaari:

  1. See esimene pilt on imeline, täis päikest ja sära. No kui võrrelda näiteks halli nädalavahetuse ilmaga, kus mu meelest ei läinudki valgeks.. siis selle juures ongi see pilt kui teraapia :)

    Aga ehete müük - mina näiteks tajun ka, et neid kuidagi nii palju pakutakse.. seepärast ei ole hakanud sinna Disanimaja`sse poodi tegemagi. Enamuse enda müükidest teinudki tuttavatele. Üks parim variant on näiteks mõni hea sõbranna, kes töötab suures nais-kollektiivis. Ma paar korda aastas panen oma ehetekarbi talle tööjuurde kaasa ja mõni asi saab ikka müüdud.

    VastaKustuta
  2. Ehted on sul ilusad! Lihtsalt Disainimaja on suht uimane müügikeskkond ja Etsys võib jälle kauem aega minna, et sind üldse märgatakse. Mul endal sama teema, et pole kummaski poes ühtegi ehet müünud. Lõpmatuseni muidugi sahtlisse ei tooda, teengi vahelduseks nt kudumist :)

    VastaKustuta
  3. Ehted on sul tõesti ilusad, selle pärast muretsema ei pea:) Pigem inimesed ei leia poodi üles. Kui paljud üldse teavad Disainimaja? Peale käsitööinimeste endi. Ja Etsys läheb pood lihtsalt massi sisse kaduma. Proovisin seal isegi müüa, kuid üsna edutult. Selliste müügikeskkondade peale lootma jääda ilmselt ei saa. Peab neid kas ise kõvasti promoma või siis pigem mõne muu müügikanali kasuks otsustama (reaalselt kuhugi poodi sisse saada võiks olla päris hea variant).

    VastaKustuta
  4. Maarit - see on kaval, kuid.. viimase aja trend on minuarust see, et igas naiskollektiivis juba on olemas oma ehtemeister või paar :-D. Tõsi - paljud neist ka väsivad ära lõpuks.

    Inks - muuseas ma olen ka mõelnud sama, kuna A) me ei näe tegeliku statistikat eriti - ntx kui palju mingit konkreetset toodet on vaadatud ja B) mul isiklikult on ikka veel vaadatumate ehete topis mingi asi, mis pole juba paar kuud aktiivnegi olnud. Et siis uued asjad pole just ilma teinud :P

    Sircu - Etsys on mu jaoks tõesti veidi müstiline hetkel, mismoodi ostjad seal peaks jõudma üldse mu asjadeni. Tundub rohkem selline müüjad omavahel variant. Eks osa kindlasti müüb ju ka, aga... ülejäänud maksavad selle eest :P

    Samas ma tunnen, et mingi veebipood peaks ikkagi olema.

    Tänud teile kõigile kommenteerimast ja heade sõnade eest loomulikult ka! Ma tegelikult ei tahtnud kiitust nuruda. Mul tõesti käivad vahel hood peal :-) Ah, mis ma ajan - eks kogu see blogipidamine on üks paras edvistamine ;-). Ja hea sõna kulub igaleühele ära!

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!