esmaspäev, 2. jaanuar 2012

Lilled (heegeldatud)

HEAD UUT AASTAT!

Loodetavasti läheb meil kõigil sel aastal märgatavalt paremini, kui eelmisel...

Kuigi ega ei saa ju kurta, kui hakata ükshaaval toimunud sündmusi vaagima... Üleüldine pilt on veidi vilets siiski - aga see võib pelgalt mu oma kujutelm ka olla... Ehk võtsin ise ka rohkem ette, kui hädapärast vaja ja rapsisin veidi sihitult ;-).

Nüüd arvan, et tuleks teha üks korralik Plaan ja siis see aasta jooksul ellu ka viia. Ilma rapsimata. Sihikindlalt ja tasakaalukalt.





Fakt on, et ehteid mulle meeldib teha... Olgugi, et ma pigem liigitan selle tegevuse kiuslikuks segajaks, kui tulutoovaks ettevõtteks. Samas ma olen alati arvanud, et mida rohkem millegiga tegeled - seda rohkem on tõenäosus saavutada selles valdkonas ka edu... No näis.

Plaan on igaljuhul selle aasta võtmesõnaks!

1 kommentaar:

  1. Head uut aastat!

    Mis puudutab edu saavutamist teatud valdkonnas, siis ühinen Sinu arvamusega.

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!