esmaspäev, 30. jaanuar 2012

Vanade asjade uus elu

Kuna ma mingi hetk nüüd tajusin, et pildistamine sujub juba üpris hästi olen hakkanud ka vanu seismajäänud ehteid uuesti pidistama. Ja eks mis seal salata - oma põhjus sellele tegevusele on ju ka mu uhiuus dawanda ehtepood.

Jah, pärast mõningaid katsetamisi nii etsy, kui disainimajaga, otsustasin oma ehtepooe rajada hoopis dawandasse. Tema miinus on küll see, et alati ei ole seal navigeerimine just kõige loogilisem, kuid teisalt ei küsi ta ka raha iga asja lisamise eest (veel). Ma just jällegi tahaksin lisaks uutele ehetele vanemaid asju ka näidata. Kõik nad ei ole ju sugugi halvad :D. Ühesõnaga - hea ülevaatliku poe tekitamiseks on ikka hea kui saab piisava hulga asju panna ja ka kategooriatesse jagada. Samuti on tore, kui saab oma muudesse veebikohtadesse widgeteid ja bännereid lisada. Minu jaoks oli veel oluline, et pood oleks inglise keeles.

Etsy jätsin omale ka alles, kuid otsustasin selle kaudu müüa hetkel reproduktsioone oma tindipliiatsijoonistustest.



Saabuva valentinipäeva puhul ka kommertslik pakkumine, mis kehtib 14.02.2012:

Taas kord kõigi tellitud ehetega (mis mahuvad) tasuta kaasa roosa kingikarbike! Soovi korral saadan paki postiga otse kingi saajale.

Kui soovid osta ehet minu dawanda poest, aga ei soovi teha seda läbi sealse keskkonna võib mulle ka meili saata oma sooviga (roots(ätt)rootsart.eu). Maksmine ülekandega ja paki panen teele, kui arve on tasutud.

(Kingikarpi mahub enamus kõrvarõngaid ja kaelakeesid. Ei mahu eelpainutatud traadli käevõrud ja suuremad organsaprossid.)

1 kommentaar:

  1. Oi, sa oled tubli =) Just vanade asjade uuesti "nägemine" ja pildistamine, on asi, mida täiega kadestan. Ma ei suuda seda, ma ei tea miks. Minu vanurid on kusagil karbis ja ununevad...

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!