esmaspäev, 16. jaanuar 2012

Kaelakee-displei

Tegelikult oli seda kaelakee-displeid juba natukene näha ka minu eelmise aasta lõpus ilmunud Kellawärgi-laada teemalises postituses. Olin juba pikka aega just nende chokeritega seoses tundnud puudust mingist asjalikust abivahendist, et saaks paremini eksponeerida-pildistada. Mõtlesin osta... aga minust aeglasemat ostjat vist polegi olemas... Ja tegelikult mulle mõnes mõttes meeldibki, kui võimalikult palju on ise tehtud...

Tõsi -- tumesinine riie* seab omad piirid ja kõik keed sellele konkreetsele displeile ei sobigi... Eks tasapisi idaneb mõte ka teha üks heledam versioon samalaadsest asjast... Kindlasti tuleb parem, ilusam ja pringim ka... --see on ikkagi esimene vasikas ;-/





Materjalid: soome-papp, kartong, riie, vatt, liim, niit.

----------------------
Tegelikult oli see tumesinine riie mõeldud püksteks, kuid mul läks õmlusmasina rihm katki :-(...

2 kommentaari:

  1. Mulle väga meeldib su displei! :)

    VastaKustuta
  2. Väga hea variant kaelakeede esitlemiseks!
    :)

    Kahju kuulda õmblusmasina vigastusest :(

    VastaKustuta

Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu ja kui vähegi võimalik ma ka vastan neile!